Äntligen hemma <33

Nu är man äntligen hemma ;)
Åkte från sälen klockan 6:00 imorse... Har fått lyssna på skitmusik (reggae) och bråkat med min brorsa som tror att han är min mamma eftersom han försöker uppfostra mig... Lyssnar jag inte så får han damp och ska döda mig.. O.o
Normalt?
Han skäller oxå på mig hela tiden för att jag glömde gömma undan min dator så att en av mina små-kusiner trampade på den, Det var ju jävligt onödigt säger han. Men det är också onödigt att slå sönder sin nya htc-mobil!!!
Blir seriöst trött på honom!
Här är en bild på mina 3 sockersöta kusiner ;)
Tänk om man kunde vara så söt...
Här kommer en bild på moi ;)
Och här kommer lite bilder på mina sötisar ;D
(igga munnen där uppe!)

Idag ska jag till Malin som ska ha "party" ;)
tänkte sova över.. Men sen frågar söta Andrea om hon får sova hos mig inatt för det var ssååå länge sen dess... auurrrhghh >:(
är elak mot malin om jag stannar, är elak mot andrea om jag sover hos malin... Aja.. Mitt liv, mitt val ;)
Puss på alla sötisar! ;D

Kommentarer
Postat av: Pot

Fräsig partyhatt! :)D<3

2012-01-10 @ 21:04:33
URL: http://Pakelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0