Hej <33

Nu borde jag VERKLIGEN typ sova.. <3
Orkar inte stänga ner datan O.o
Nu kom jag på vad jag ska göra, kolla på tvn ett tag och förhoppnings somna till ;)
Bestämde innan att jag och alva ska käka på Thai Lee på fredag och sen följer jag med Alva hem och sover över ;D
det ska bli myysigt <3
Måste bara vara frisk då! Inte för att jag är sjuk nu.. Min storebrorsa kom hem innan och hade magsjuka (uschigt värre), han får inte smitta mig!! Om han gör det så... så.... skit samma.. ;((
Älskar er!<3 ;*
Det är jätte bra att statistiken har gått upp så mycket men snälla, kommentera gärna oxå ;)
ganska kul att läsa kommentarer om dom typ inte är... konstiga eller om det är typ hat-kommentarer.. ;(
puss och kram! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0