Internet!!!

Äntligen lyckades man hitta internet till "campingen" eller ad man ska kalla det ;)
Jag och min söta kusin Moa har precis sett klart en film :)
Ska nog sova nu eftersom det är frukost 7:30 på morgonen och jag har lite (väldigt) svårt att komma upp...
Kan kanske ladda upp lite konstiga skid-bilder på mig när jag lyckats komma på hur jag ska få över dom från min jätte knäppa kamera ;P
Idag lyckades jag ramla i backen så att en skoter fick komma och hämta mig, tydligen så har jag fått en svår stukning i knät... :(
Hoppas jag kan åka skidor imorgon... ;)
Aja, alla får ha det gött! Vet inte när jag kan skriva nästa gång men hoppas att det blir snart ;D
puss ;*<3

Kommentarer
Postat av: Alizze<3

Kom igen! uppdatera!<33

2012-01-08 @ 13:54:10
URL: http://alizzze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0