Varför gör du så här mot mig!?

Du fick just hela min värld att rasa, jag vet att jag varit elak mot folk men det är inte med mening. Jag försöker vara så snäll jag kan mot som som är snälla mot mig.
Du har varit den som fått mig att resa mig upp igen, fått mig att gå till skolan med ett léende på läpparna, fått mig att vara glad. När jag såg att du blockerat mig så försvann allting mitt framför mig.
Jag gråter när jag skriver detta och hoppas att du ser.
Jag la flera timmar på att göra en sak som för att bevisa hur mycket jag älskar dig som vän! Det var underbara bilder på dig med massor av minnen, trodde att du skulle bli glad men istället fick jag: Ta bort dom!
Blev helt förkrossad...
vet inte hur jag ska kunna klara mig längre.
Du var den jag levde för!! Du kanske inte förstod det, men så var det!
puss :'( </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0